søndag 12. april 2009

Utenfor

I det siste har jeg hatt en litt spesiell følelse av å være utenfor. Jeg har slitt med å sette fingeren på hva det er som har gjort at jeg har følt meg utenfor. Jeg har fundert mye på dette uten å klare å komme til noen spesiell konklusjon. Så var det en dag jeg leste gjennom et par av mine gode venners blogger, og da lyste det mot meg i omtrent hver eneste blogg! Jeg er vel den eneste som så langt ikke har en sånn A to the B to the Å-liste! Dette kan jeg jo selvsagt ikke ha noe av, så jeg ser meg nødt til å bite i det sure eplet og lage en slik liste jeg også. Så nå sitter jeg her i sofaen og tenker hardt på hva det er som er bra som begynner på A. Jeg kommer vel også til å stjele enkelte ideer fra noen av dere andre bloggere der ute, som f.eks å ha enkelte kategorier som går igjen på hver av alfabetets bokstaver.

Kunne forøvrig vært morsomt å forsøke å lage en slik liste over bokstavene/tegnene i et annet alfabet også ,som f.eks det kinesiske eller det kyrilliske! Det hadde vært litt av en utfordring det! Men da kommer det vel til å gå med en hel del tid, så det får bli et av mine prosjekter til sommeren i stedet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar