fredag 24. april 2009

B

Da har jeg funnet ut at det nok er på tide med neste bokstav i min personlige alfabetiserte liste, og denne gangen er turen kommet til B...

Boing - et godt gammelt fotballblad jeg leste en del av da jeg var yngre.

Banan - Jeg synes fortsatt at bananen er en frukt som har et merkverdig utseende, jeg utroper herved uoffisielt banan til den frukten med den snodigste formen

Biel - fikk plass på Henning sin liste, og tar også en plass på min, utrolig flott dame. Men når jeg tenker meg om, tror jeg B må være en av de dårligste bokstavene når det gjelder damer! Jeg kommer ikke på mange hotties på B altså...

Britney Spears - jeg er ikke noe stort Britneyfan, men i mangel på andre gode kandidater får hun en plass likevel

Bil - veldig kjekt å ha, men et pengesluk uten like!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar