tirsdag 28. april 2009

Støttemedlem Dahl

I fjor på omtrent denne tida var jeg preget av tiltakslyst, jeg skulle jaggu komme meg i bedre form enn jeg hadde vært på lange tider, dermed meldte jeg meg inn i 3T. Jeg skulle trene minst et par ganger i uka, dra innom rett etter jobb og ta en treningsøkt før jeg dro hjem, rett og slett være en sprek ung mann tenkte jeg. Jeg skulle være fullstendig klar til bikinisesongen startet var planen. Jeg så for meg at dette var de mest velinvesterte pengene på lenge! Medlemsskapskortet skulle være starten på en gylden æra. Sånn i teorien...

Nå i ettertid ser jeg jo at det ikke var det. Jeg har vel knapt nok vært der faktisk, og i alle fall ikke dratt innom etter jobb! Jeg tror faktisk at jeg nesten er i dårligere form nå enn da jeg investerte i dette kortet som skulle gjøre meg sprek og veltrent! Jeg må rett og slett innrømme at jeg har vært det perfekte støttemedlem, og at alle pengene jeg investerte i medlemsskap like gjerne kunne tent på...

Men, nå er det nok en gang ny satsing på gang! Jeg erklærer herved at prosjekt "Frode i form" offisielt er åpnet! Jeg vet ikke om jeg kommer til å fornye medlemsskapet mitt i 3T, men jeg skal i alle fall jobbe mer med formen enn det jeg har klart til nå! Jeg skal komme meg ut å jogge (av alle ting jeg misliker, kommer det på førsteplass, så dersom jeg klarer å gjennomføre den er jeg godt på vei), spise sunnere og faktisk prøve å få gjort et eller annet aktivt hver eneste dag! Nesten i alle fall... Kan jo ikke overdrive heller... Så dersom det er noen som skal ut og være spreke er det bare å si fra, kanskje jeg slenger meg med! Jeg trives nemlig mye bedre med å være sprek sammen med noen, alene er det bare kjedelig...

Det er en av de tingene som er så godt med våren, den bringer med seg energi og tiltakslyst!!!

4 kommentarer:

  1. Selvsagt... Da vart æ jo nødt te å starte treninga... Si sæ sjøl Henning! Mene du at du ikke har investert i det enda altså?

    SvarSlett
  2. Hvis du ikke møter opp i morgen kommer vi til å tro at du er støttemedlem i gjengen og.. Det minner meg på at jeg ikke har fått medlemsavgiften heller ;)

    SvarSlett
  3. Haha, i utgangspunktet skal jeg opp i fjellet for å se på tiurleik faktisk! Men det er jo ingenting som er sikkert selv om jeg har lagt en plan, jeg kan overtales jeg vettu:)

    SvarSlett