mandag 27. april 2009

C

Her går alfabetet unna i rekordfart! Jeg er jo allerede kommet helt til den tredje bokstaven, altså C...

Carragher - Som Liverpoolfan er jeg jo nødt til å ha med denne mannen på denne lista. Det er ingen som har et slikt hjerte for klubben sin som ham. Greit nok, han er en spiller som ikke akkurat innehar noen som helst form for ekstreme ferdigheter, men gjennom hardt arbeid og en jenvilje har han faktisk blitt en utrolig viktig brikke i laget i mitt hjerte!

Caps - den naturlige etterfølgeren til cowboyhatten, slik jeg ser det. I den gode, svunne westerntiden gikk alle som jobbet med kveg med en skikkelig brebremmet cowboyhatt ,mens nå til dags er det et syn av de sjeldne å se en bonde uten caps (og da gjerne av den gulgrønne felleskjøptypen)

Carlsberg - ølet over alle øl (nå regner jeg da med kun øl man får kjøpt i butikken ,eller hadde nok hjemmelaget maltøl konkurrert tror jeg, kanskje...)

Center - god sjokolade, rett og slett, men veldig søt da...

Canabis - hold dere langt unna folkens, ikke bra...

Cuthbert, Elisha - søt dame det, vet av mange som jeg liker bedre, men ikke mange bedre på C...

Christina Applegate/Cameron Diaz - slår disse to sammen så blir de verdig en plass lista mi!



Puh! Der var en vanskelig bokstav unnagjort! Vanskelig å komme på bra ting på C altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar