fredag 20. mars 2009

Middag

Som jeg nevnte i beskrivelsen min, har jeg nå kommet fram til den erkjennelsen at jeg er blitt voksen, og dermed må ta del i voksenlivet. Skulle gjerne vært ungdom litt lengre, men jeg må nok bare innse fakta og begynne å bli voksen jeg også. Første steg i dette prosjektet er da å lage mer "voksen" mat. Det vil si at det ikke kommer til å ligge en grandis eller to i fryseren til enhver tid. Selvsagt kan jeg ta meg en grandis i ny og ne, men det skal ikke lenger være en vane. Etter at dette prosjektet startet, har både jeg og jostein (leieboeren for de som ikke vet hvem det er) byttet på å lage det vi kaller voksne middager.

Et godt eksempel er det vi spiste i dag; karbonader, potet, stekt løk, brun saus og ertestuing! Er ikke det voksent så vet ikke jeg!!!

1 kommentar:

  1. Så dere har gått over til trailersjåførmat i stedet for grandis?

    SvarSlett