tirsdag 10. mars 2009

Lookalike

Har hørt så mye snakk om å finne sin dobbeltgjenger, og i dag fant jeg og min "kjære" samboer ut hvem det er som er min(e) lookalikes.


Den ene ble foreslått av elever på forskjellige trinn på skolen der jeg jobber, så jeg antar at de ikke har snakket sammen, men funnet ut dette hver for seg.Her var det altså snakk om Shia Leboeuf. Jeg la inn et vanlig bilde av ham og et der han er i ferd med å røyke en sigarett. Da måtte jeg jo selvsagt legge ved et bilde av meg selv med en sigarett i munnen også, fra dagene da jeg fortsatt røkte på fest. At bildet ble tatt etter at alkohol var inntatt er vel nesten en overflødig kommentar om dere ser på bildet...

























Den andre ble jeg fortalt at jeg lignet for mange mange år siden da jeg var på festival i Sverige. Det ble påstått at jeg lignet på den svenske musikkartisten Markoolio... Jeg vet ikke helt hvor like vi er, det er noe dere andre får bedømme, men her er i alle fall det bildet der jeg ser mest likhet oss i mellom...

2 kommentarer:

  1. Helt klart Markoolio in tha house..:)

    SvarSlett
  2. Kanskje ikke klæss lik, men artig bilde av dæ og lyktestolpen..;) Og no har æ linka dæ å!

    SvarSlett