tirsdag 12. mai 2009

Skamvett

Nå sitter jeg her og ser på Grand prix, et av Europas hotteste musikkarrangementer. Det er, og har alltid vært, noe spesielt med Grand prix. Men når jeg nå sitter og ser på semifinalen, så er det spørsmålet jeg sitter igjen med, er det ingen som deltar i denne musikk-konkurransen som har noe som helst skamvett??? Greit nok, enkelte av låtene er jo greier, selv om de ikke er helt min type, men de fleste er jo bare helt forferdelige, rett og slett! Jeg får faktisk mest lyst til å le! Jeg tror faktisk jeg heller ville dratt på en gammeldanskonsert enn å overvære en semifinale i Grand prix...

Det er rett og slett ufattelig mye rart som er med der altså... Og dersom jeg følger denne tankerekken, så er jo det neste jeg lurer på hvor dårlig måtte de ikke ha vært de som ikke vant sine nasjonale avstemninger??? Jeg mener, det må jo ha vært rett og slett forferdelig!!! Dersom jeg hadde vært statsminister, president eller diktator i et av landene som har sendt i vei noen av de svakeste bidragene i år, tror jeg faktisk at jeg rett og slett hadde lagt ned veto og heller trukket landet fra konkurransen i stedet for å skjemme meg ut for resten av Europa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar