tirsdag 12. mai 2009

Årets første

Da er akkurat sesongens 3. seriekamp unnagjort, og Gimse står med 4 poeng etter både seier, uavgjort og tap. Dermed har laget dessverre allerede sakker litt akterut sammenlignet med forhåndsfavoritt Melhus 2. Dagens kamp endte 4-5 borte mot Buvik 2, altså et resultat langt under pari og ikke noe vi ønsker å være bekjente med.

Det eneste positive med dagens kamp, sett med egen øyne, er at årets første seriemål kom. Det var godt å få en scoring tidlig i sesongen, slik at scoringspresset letter på meg. Nå ville de fleste kanskje ikke brydd seg med å nevne at de scoret i bloggen sin, grunnen til at jeg gjør det er at det er gått over 3 år siden sist jeg scoret! Snakk om måltørke! Nå står jeg med 4 mål på 8-9 sesonger, og det er jo ikke akkurat imponerende for en midtbanespiller, Tettey kan bare gå og legge seg... Jeg hadde nesten glemt hvordan det er å score! Fikk faktisk applaus fra både medspillere, motspillere og dommer da Runar annonserte hvor lenge det var siden siste mål...
Nå er det bare å gå for personlig scoringsrekord, jeg satser på å bryte noen barrierer og score enda et i løpet av sesongen!!!

PS! Bjørn tapte i GRIS :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar