tirsdag 14. desember 2010

Prank

Hei, da er jeg tilbake i bloggernes verden!
Etter så langt fravær er det vel bare passende å vende tilbake med sitatet "ryktene om min død er overdrevet". Jeg er ikke død, jeg har bare manglet inspirasjon til å blogge den siste tida, får se om det blir et oppsving nå, det er i alle fall målet!

Som dere kan sikkert kan lese av overskriften, handler dette innlegget om en prank jeg gjennomførte på skolen nå nylig. (For de av dere trofaste lesere som ikke vet det så jobber jeg som lærer)
Jeg er blitt utsatt for en hel del vennskapelig mobbing av et par av lærerne på trinnet mitt, det aller meste av denne mobbingen har vært temmelig morsom, men jeg fant etterhvert ut at det var på tide å ta igjen! Den lærerinnen som har vært løsest med snakketøyet er veldig glad i å bruke pwerpointer i undervisningen pluss å reise til Tyrkia, og det var her jeg så mitt snitt til å gjennomføre min onde plan.
Jeg fikk lurt et bilde inn i en av powerpointene hennes. Bildet var av en halvnaken greker med masse hår på kassa og kun iført en minimal gul speedo av den gamle sorten. Under bildet la jeg også inn et lite notat. Det ble en ganske morsomt seanse da dette bildet plutselig dukket opp på skjermen i klasserommt under gjennomgangen av jødedommen!

Det er slike ting som gjør det verdt å stille på jobb hver dag, man har det ikke mer moro enn man gjør det til selv!

1 kommentar: