tirsdag 2. februar 2010

The legendary Barney Stinson

Nå har jeg, nok en gang, sittet og sett en hel haug av episoder av den meget populære TV-serien "How I met your mother". Det er spesielt en ting, eller egentlig en person da, som gjør den serien fantastisk morsom, og det er den legendariske Barney Stinson. Det er ikke grenser for hvilke kommentarer eller handlinger den mannen kan finne på for å få lurt en eller annen dame med seg hjem! Jeg ler høyt nesten hver gang han har et nytt triks han skal benytte til akkurat dette formålet. De fleste av triksene hans er såpass gjennomtenkte og innfløkte at de nesten må ses flere ganger for å få med seg hva han faktisk gjør! Jeg skulle ønske jeg kunne hatt litt av hans instinkter på den fronten (kun noen ja)! Det hadde f.eks vært litt morsomt å dratt "The naked man" en eller annen gang, bare for å se om noe slikt faktisk kunne fungert in real life:) Men et slikt mot er jeg nok milevis unna å ha eller noen gang få dessverre.... Jeg tror dessuten at det er flere andre av triksene hans jeg heller kunne tenkt meg å teste ut på forhånd, som er av en litt mildere art...

For de av dere som følger den serien er det mulig å lese Stinsons blogg på nett, det er faktisk veldig mye god lesning der, anbefales for de aller fleste!

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. http://www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/community/barney_blog/index.php

    Her er en link til bloggen. Det tok sin tid, men det har å gjøre med internettproblemer. Jeg har nemlig forsøkt på noe jeg visstnok ikke har peiling på...

    SvarSlett